ایران اسپلیت
محصولات

تصفیه هوا توسط کولر گازی و اسپلیت

شما اینجا هستید:

تصفیه هوا توسط کولر گازی و اسپلیت

اگر چه به طور عملی و علمی تصفیه هوا توسط کولر گازی و اسپلیت غیر ممکن است و این قابلیت ،گزینه خرید مهمی نمی تواند باشد ،ولی شرکتها فعالیت هایی را در این زمینه انجام داده اند که شاید حائز اهمیت باشد.

بیشتر کولر گازی ها امروزه می خواهند نقش یک سیستم تهویه مطبوع را نیز ایفا کنند و علاوه بر ایجاد سرمایش و گرمایش، فضایی پاکیزه و مطبوع نیز فراهم ‌کنند. کولرهای گازی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین، تلاش می کنند این امکان را برای مصرف‌کنندگان فراهم کنند که علاوه بر خنک کردن محیط، از هوای سالم و پاکیزه نیز لذت ببرند. سیستم‌های تصفیه هوا می کوشند گرد و غبار و تا حدودی انواع خاص و محدودی از ویروس‌ها و باکتری‌ها  وجود در هوا را از بین ببرند.ذرات مضر موجود در هوا از جمله باکتری‌هایی که در فیلترهای معمولی باقی می‌مانند را از بین ببرند و آنها را تبدیل به ذرات بخار آب کنند. همچنین این فیلتر ها مقادیری از ذرات گرد و خاک موجود در هوا را باردار کنند و سپس ذرات با بار مثبت را مانند یک آهنربای قوی جذب کنند.همچنین به خوشبویی هوا هم کمک کنند که این کار البته برای شرکت های قوی ادکلن ساز هم با ان همه سابقه مشکل به نظر می رسد.

می توان نتیجه گرفت که بهترین فیلتر و کارامد ترین فیلتر همان فیلتر پلاستیکی است که مانع نشست گرد و خاک روی اواپراتور کولر گازی می شود و بودن آن تنها روی کارایی کولر تاثیر می گذارد نه هوای محیط .

فیلتر های کربن، هپا،ویتامین سی ،ازن،ویروس و باکتری کش تنها شاید در این زمان اصطلاحاتی بیشتر تجاری هستن که شرکتهای سازنده برای رسیدن به هدف تصفیه هوا دنبال می کنند.

 

 

مقالات مرتبط
نظرات
جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید