ایران اسپلیت
محصولات
محصولات

کولر گازی بوش ساخت کجاست ؟

شما اینجا هستید:

کولر گازی بوش BOSCH ساخت کجاست ؟

مارک های بزرگ محصولات لوازم خانگی مانند شرکت بوش BOSCH ، تولیدات خود را به غیر از کشور صاحب برند در کشورهای دیگر نیز مونتاژ می کنند.

دلیل آن نیز پایین آوردن قیمت نهایی و هزینه ارسال کمتر به دلیل نزدیکتر بودن به کشور مقصد محصول می باشد.در محصولاتی نظیر یخچال فریزر و ساید بای ساید ،برند های مطرح در بازار ، محصولات خود را در مکزیک و آمریکا و یا کشورهای اروپای شرقی مانند لهستان ،مجارستان ، اسلوونی و ترکیه و همچنین کشورهای آسیایی همانند کره ،ویتنام، تایلند و چین به خاطر ارزانی نیروی کار و نزدیک بودن به مصرف کننده آسیایی مونتاژ می کنند.

ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی

در ماشین ظرفشویی بوش و ماشین لباسشویی بوش نیز بیشتر شرکت های بزرگ در کشورهای اروپایی مانند ایتالیا به خاطر تکنولوژی های به روز شستشو این کار را انجام می دهند .

لهستان و ترکیه و اسپانیا نیز سهم مطرحی را به خود اختصاص داده اند و بعضا در آلمان نیز مونتاژ صورت می گیرد. در آسیا نیز همچنین کشورهای کره و چین سهمی از بازار را به خود اختصاص داده اند. چین در این میان سهم اندکی را در برند های مطرح به خود اختصاص داده است.در صوتی تصویری و تلویزیون نیز کشورهای آسیایی با نیروی کار ارزانتر مانند مالزی ، تایلند ، کره و چین بیشترین سهم را در این بازار دارند و کشورهای شرق اروپا مانند لهستان ، مجارستان ، اسلوونی ، ترکیه نیز مونتاژ به تیراژ بالا صورت می گیرد.

وسایل کوچک آشپزخانه دقیقا به همان صورت ولی با درصد بالای چین این موضوع تکرار می شود.

در پخت و پز ایتالیا بزرگترین سهم و آلمان ، انگلستان ، لهستان ، اسلوونی ، مجارستان و ترکیه به ترتیب در این زمینه مطرح هستند.در کشورهای آمریکایی نیز مانند ایالات متحده و مکزیک ساخت لوازم پخت و پز صورت می گیرد.

در کولر گازی بوش BOSCH و اسپلیت سهم بزرگ را چین به خود اختصاص داده است و تقریبا همه مارک ها بعضی از مدلهای خود را در کشور چین مونتاژ می کنند.بعد از چین رتبه بعدی به کشورهای تایلند و مالزی اختصاص دارد.بعد از این سه کشور آسیایی، کشورهای شرق آسیا از جمله ترکیه ،اسلوونی و مجارستان در رتبه ۳ قرار دارند.

آخرین رتبه ساخت اسپلیت به هند و عربستان سعودی و مصر اختصاص دارد.

 

و اما شرکت بوش:

شرکت بوش ساید بای ساید های خود را به طور کلی در کره مونتاژ می کند و نیز یخچال فریزر های خود را در اسپانیا و ترکیه و بعضا در آلمان مونتاژ می کند.

ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی خود را در آلمان ، اسپانیا ، ترکیه ، لهستان ، اسلوونی و مجارستان مونتاژ میکند.

وسایل کوچک آشپزخانه خود را در آلمان ، چین ، اسلوونی و مجارستان مونتاژ می کند.

وسایل پخت و پز را نیز در آلمان ، ترکیه ، ایتالیا ، اسلوونی و مجارستان مونتاژ می کند.

کولر گازی بوش BOSCH و اسپلیت های بوش نیز در چین ، ترکیه و اسلوونی مونتاژ می شوند.

 

 

این مقاله نوشته شده توسط بوش اسپلیت و در ویرایش مقاله قبلی به همین اسم صورت گرفته است.

 

مقالات مرتبط
نظرات
جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید